Accepterad isidor | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isidor

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? isidor

Vad är ditt discord namn? f3lkan

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Greger Jansson föddes 2001 och växte upp i en småstad där han tidigt lärde sig vikten av hårt arbete och ansvar. Efter gymnasiet lyckades han få anställning på ett lokalt företag inom . Greger trivdes med sitt arbete och byggde upp en stabil karriär. Tyvärr drabbades företaget av ekonomiska svårigheter, och Greger blev en av de som förlorade sina anställningar i samband med nedskärningar. Detta var en hård stöt för honom, och trots intensivt jobbsökande och flera intervjuer hade Greger svårt att hitta ett nytt jobb inom sitt expertområde. Efter flera månader av arbetslöshet och ekonomiskt tryck, började Greger känna sig desperat och frustrerad. Han hamnade i en situation där han såg få alternativ för att försörja sig själv och möta sina ekonomiska åtaganden. Denna desperata känsla drev honom att överväga oetiska och kriminella metoder för att klara sig. Greger involverade sig i olika kriminella aktiviteter för att skaffa pengar, vilket ledde till en farlig spiral av illegala handlingar och ökande risker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Olika karaktärer med olika rp jobb, Jag kan bidra med bra och mycket RP . Jag kan även underlätta och förbättra rollspels upplevelsen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra så att båda parterna får ett roligt scenario. Man ska ge och ta hela tiden. Allt handlar inte om att vinna scenarion hela tiden, utan att har roligt och att båda parterna har roligt, det är viktigt för mig i mitt rollspelande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.ex RDM man dödar någon utan anledning. genomtänkt karaktär. Att man spelar en unik karaktär. VDM man använder ett fordon som vapen, t.ex man kör på något för att döda den personen. copbait man försöker få polisen efter sig bara för att få snutjag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket RP i mina dagar. Har spelat på många servers förr. Har nästan 2 tusen timmar på fivem. Har spelat många unika karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kommer på för tillfälet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka