Nekad ishac00 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ishac00

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? ishac00

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Odongo. John har växt upp med sina två yngre bröder och föräldrar i Göteborg. John har haft en krånglig uppväxt då båda hans föräldrar hade problem med alkohol. John har alltid haft en viktig plats i sin familj då han ofta har fått ta hand om sina små bröder. Så småningom får John flytta in i sin mosters lägenhet, eftersom föräldrarna inte klarade av att försörja och ta hand om sina barn. På mellanstadiet fick John lära känna en ny vän, som hette David. David var med i en tragisk olycka tidigare i sin uppväxt och har därför förlorat båda sina föräldrar.

John berättade om David till sin moster och mostern bestämde sig för att adoptera David. De växte upp med varandra sen mellanstadiet ända upp till gymnasiet, men pågrund av Davids svåra förflutna började han sälja knark. John försökte stoppa Davids knarksäljande men då tyckte David att han kom ivägen och blev arg på john. Bara ett par veckor senare var John tvungen att flytta pågrund av gymnasie. Han flyttade till staden Unive, pågrund av gymnasiet då) Och efter ett par år så träffade han sin barndomskompis, David. Och nu har de blivit jobpartners för tillfället.

Om karaktär: John är en väldigt lugn och ansvarantagande kille. Han är väldigt iger och bestämd. John är snäll och älskar fotboll, (Manchester united) När John blir stor vill han ha en stor villa i Vinewood och en snygg fru och familj. Han vill ha ett eget företag. (bilservice) och tillslut expandera sitt företag till större städer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rp, utan att gå ur karaktär. Och kan bidra i många olika scenarion. Det är här typ första gången jag kör rp men jag har vänner som har kört rp innan. Och de rekommenderar den här servern. Så det ska bli roligt att rpa och testa på saker som att få jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra vinna. Som om du blir rånad, men du har en glock. Så använder du inte glocken för att du kan riskera att bli skjuten och att inte förstöra för den andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM= Om man dödar någon, när det inte är rimlig, om du bråkar med någon och du utan anledning dödar den. Så bryter du mot regeln. Nlr= man ska inte minnas det som hände innan man dog. Suntförnuft= Man ska inte göra orimliga saker som om du tar en bil framför flera personer eller ägaren, (tex)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört i typ 20 min innan men min gamla dator kunde knappast klara av att köra rp, men nu när jag har en ny dator vill jag testa på mer rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Finns ingen som heter ishac00 i Unives Discord.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka