Nekad isglass_2009 | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isglass_2009

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 448 — Övrigt
Anledning: blood effekt
Personal: Mrking
Datum: 2026-01-04
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var såhär att jag hade varit i ett skott scenario ingame sedan så ben dammade jag en person och då så fear rpade han på mig så då hoppade jag krim sup och visade staffsen klippet. Därefter så sa de " Varför har du bloods effect" och då så sa jag att de va realistiska moods filer vilket de va och sedan så deffade de mig och sedan undeffade mig när de hade kommit fram till ett svar och det var att jag skulle bli p bannad ifrån unive. jag som själv spelat på unive väldigt länge har aldrig haft några konstigheter med detta realistiska blood effekten som jag hade då jag har visat flera klipps när jag haft det och de ej står någon stanns i reglerna att man ej får ha det var jag har sätt iallfall. jag hade ju såklart ej gjort det ifall jag ej visste att man ej fick det då jag hade lagt väldigt mycket tid samt pengar på denna server. Jag kommer ju såklart att ta bort dessa effekter som jag har ifall denna överklagan blir nekad då jag verkligen vill få en ny chans och börja om på nytt.

Tar du ansvar för det som hände? jag skulle inte säga att jag gjorde så mycket fel, för att det stog ej något om att man ej fick ha realistiska moods filer då det egentligen är som att ha reshade då de ej ger någon fördel. Det som händer är att när man blir träffad så kommer du realistiska blod effekter i skärmen som ser mer realistiskt ut.

Vad har du lärt dig sedan dess? De jag har lärt mig av denna ban som var för ett tag sen är att jag inte ska ha något slags moods filer eller liknande som räknas som tredjeparts hos er på unive.

Varför ska vi ge dig en till chans? Anledningen till att ni ska ge mig en till chans här på unive är för att jag ej är en person som är här för att lalla utan att jag är mer hära för att spela och ha de roligt samt träffa nya personer.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...1fe37eafaa405ccdde20faf78c58427706a2916ef18f&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka