Accepterad isakwalter20000 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakwalter20000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Walter

Vad är ditt discord namn? Yumi00118

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Ja Min karaktär heter Håkan forslund
Och har ett stort intresse av bilar och liknande men EPA traktorer har varit ett intresse sen man har varit liten men i ung uppväxt har han varit utsatt för mycke mobbning när han var ung så det gjorde att han hanmnade utanför i ung ålder men sen på högstadiet så blev han frågad om att börja sälja droger å sen fastnade han där och sen blev han kriminell på riktigt och sen så va han med i ett rån som ställde till allt för han hamnade i fängelse så börja han tänka efter och bli laglydig så han kommer satsa på att bli mekaniker som han ha ett jätte stort intresse för bil kultur och han sen bihaligen i fängelse så ska han sluta röka Weed men han se detta som ett roligt och härligt uppdrag att flytta till unive så detta se han som ett stort och roligt uppdrag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och väldigt hög rp nivå men samtidigt ha de kul och hjälp dom som ksk inte spela för båda parter ig sen såklart bli högt upp satt inom bil handel och mekaniska verkstäder och liknande sen såklart jobba med bra rp nivå såklart och roliga scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att men inte alltid inte spela för och vinna utan göra satt dom få ha kul medans dom spela men sen har dom ju ganska mycke skyldighete att göra satt jag har kul ochså och sen att va snäll överlag

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja och RDM är när man döda någon utan bakomliggande orsakerna sen VDM är att man använder sin bil som ett föremål att kunna göra illa folk med suntförnuft att man använder lågist tänkande och gör saker som man skulle gort irl sen powergaming att man typ hoppa med en bil ut för ett berg sen bry man sig inte feil rp att man typ inte rollspel skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spela här som inte wl men är läsa på att inte få jobba någon stans

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har DLS så om de är dåligt skrivet så vet ni

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka