Nekad isakwalter20000 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakwalter20000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Walter

Vad är ditt discord namn? yumi00118

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2008

Berätta om din karaktär. AG VILL BLI WL HÄR KOMMER OM MIN KARATÄR Min karaktär heter simon razim och är född år 2001 i Stockholm. När han var 14 flyttade han till unive. simon var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till unive simon var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Vation i deras skruttiga gamla Volvo 942 som simon senare tog över. simon lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. simon familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allt Simon lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, simon spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När simon blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. simon drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4. simon började jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin dröm

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra, seriös och stabil rp nivå! jag är väldigt bra på att spela den karaktären jag är i spelet samt att jag är väldigt kreativ och bra på att komma på bra senarion! som gör att rp nivån höjs väldigt mycket!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är så pass skicklig och strategisk att man kan förutse motpartens drag och agera därefter för att hjälpa dem att vinna. Det kan vara användbart i olika situationer, till exempel i spel eller förhandlingar, där man kan dra nytta av att samarbeta med motparten för att nå ett gemensamt mål eller maximera vinsten för båda parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1 Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut 2 All RP på servern ska ha sin utgångspunkt i Social RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spela lite inan på en annan server ja på drömberget och valon

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? väldigt scosial och gillar att lösa problem

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka