Accepterad isakkk040 | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: isakkk040

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Hur gammal är du? 13 år , 07 men kan RP på hög nivå och är mogen (enligt andra)

Vad heter du på discord? Zaki#8506

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? var 10-15 min , till och med på lektionstid. När jag är hemma och RP ar så kommer jag kolla hela tiden när jag får chansen. Jag har 2 skärmar vilket ger mig en fördel så jag kan se direkt när någon gör en WL-ansökan och kolla på den direkt. Det skulle betyda mycket att kunna underlätta för alla.

Hur aktiv är du i discorden? 24/7 förutom när jag sover! Självklart så kommer det finnas tillfällen där jag inte kan kolla men försöker hålla koll så ofta jag kan!

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Eftersom jag vill se till att alla får chansen att RP på hög nivå och utöka sina möjligheter! jag har mycket tid över och skulle med nöje vara wl-a. Jag kommer vara rättvis mot alla och inte vara partisk, Har jag svårt att bedöma en skriftlig ansökan så kommer jag vara petig och be hen utveckla! jag är servervakt sen tidigare och kan alla regler in o ut. är det en muntlig så skulle jag t.e.x beskriva ett scenario och frågat vad hen skulle gjort och då bedömt utifrån rp nivån, jag har sett att folks RP utvecklats oerhört mycket efter dom fått wh jobb och jag vill att alla ska rp bättre så det blir skönare rp för alla. är en väldigt seriös person och tar RP på en hög nivå och vill att alla ska det. MVH isak

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för att jag vill att vi ska ha den rp nivå som alla vill! jag har mycket tid över och skulle gärna avlasta staff/wl-a. jag kommer ta skriftliga och muntliga intervjuer så ofta jag kan. jag har väldigt mycket tid över och är en väldigt prat-glad/trevlig person och tror att jobbet skulle passa perfekt för mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, multistaden är bäst

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju
Du har nu WL-A i forumet och discorden.
lycka till!
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka