Nekad isakkk040 | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaki

Icke Medlem
Meddelanden
729
Reaction score
33
Användarnamn: isakkk040

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Hur gammal är du? 13, 07

Vad heter du på discord? Zaki#8506

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? 07:00-22.00 på vardagar, till och med på lektionstid. När jag är hemma och RP ar så kommer jag kolla hela tiden när jag får chansen. Jag har 2 skärmar vilket ger mig en fördel så jag kan se direkt när någon gör en wl-ansökan och kolla på den direkt. Det skulle betyda mycket att kunna underlätta för alla.

Hur aktiv är du i discorden? från 07:00-22.00, på skoltid så är jag ungefär inne o checkar dc var annan kvart eller oftare. annars 24/7 på helger! det kan variera men oftast så är det så.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? eftersom jag har väldigt mycket tid över och jag spenderar mycket tid på multistaden och tycker det är väldigt kul! så skulle det vara med nöje att se till så att fler folk blev White-listade! och så är det kul att läsa om folks karaktärer osv!
MVH isak

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag tar det väldigt seriöst och jag kommer kolla väldigt ofta om någon skickat en ansökan! kommer även vara genuin och inte orättvis, om jag har svårt att bedöma om hen ska bli godkänd så kommer jag fråga en annan WL-A. jag är inne på MSRP väldigt ofta och kollar dc nästan hela tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, kommer inte börja göra det häller!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka