Nekad Isakkk. | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk._

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varningar först och efter det hade jag velat hävda min indragna Krim.

Vem/vilka tog beslutet? Ludde tog indragen och classic och hejsan gav mig Krim varningar

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att beslutet togs eftersom det blev ett missförstånd. Jag hade ringt Marco bossen för la famiglia ig och frågat var han var, när han då sa att han var vingården. Ville jag fråga dom jag åkte med varav va 3 pers jag frågade att ska vi göra en DRIVEBYA på vingården för att visa våra hämnd mot dom. Alla gick då med, men helt plötsligt var det fler folk. Jag sa till bossen över triad att han fick slänga in en ansökan, men då hade bossen redan över mitt gäng gjort det o fått godkännande. Jag fattar att 2 Krim varningar det är jobbigt, men jag tycker iaf jag borde få en Krim varning sen förhandla bort min Krim varning 2 för att sedan försöka överklaga bort min indragna Krim till en Krim varning 2 av Ludde istället.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt för att jag inte har någon koll eller aning på vilka som följer med. Det jag ansvarade för var att ta me mig dom 3 jag satt med, när ja ringde triad så hade alla tydligen sakt till varandra att vi skulle göra. Asså hemma hos triad, jag skrev då till saga ” EL GATO löser ” för att vi blev betydligt mycket fler. Men då hade hon redan skickat in och classic hade godkänt, jag läste aldrig texten utan såg bara syndikatet och triad så det blev en missförstånd där. Jag satt me drygt 4 andra i min bil ink. Mig själv då. Sen nu kan jag diskutera bort min varning 2 från den incidenten hade jag velat diskutera bort min indragen Krim. För det var såhär, jag hade stängt av för dagen. Jag får taggs av classic och Hejsan som ska ge mig varningarna. Yosef som alltid varit så störig mot alla ink mig taggar mig 1 gång när jag redan har blivit taggad. Jag säger att det jag gjorde va inte rätt, men han går en på nerverna ibland och jag tog till o med bort för att jag ville undvika hets men då hade zami tagit en bild via sitt better Discord och skickat ut offentligt och då såg Ludde det och drog in min krim eller gav mig en varning 3. Jag personligen tycker inte det var hets eftersom att jag inte skrev mer en det, jag tog bort det direkt jag skrev det för jag hann inte tänka klart. Det var ingen som såg det förutom jag då

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Är på luren nu men kan skicka efter skolan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka