Accepterad Isakkk. | Ban Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Hypem

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bröt mot några viktiga regler på servern, dels att inte spela för motpartens rp. Sen för att min trista rp med att skjuta någon vid sc styling vilket var fel gjort utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det som hände var att vi åkte till scstyling jag och min vän saretti, vid sc styling så hetsar en kille vid namn Ruben cullberg emot mig. Då står hans vän som är med i vår allians och skrattar och försöker upphetsa situationen, ruben har något emot mig sen innan. Sen när vi skulle åka ut märkte vi att en bil skulle jaga oss ( ruben då ) vi backa tillbaka och jag hade fortf krycka. Så jag hoppar ut ur bilen och ska in i scstyling igen, då så slår ruben cullberg ner mig och skriver /me lyfter. Vilket jag trodde man inte fick, för att det var en allmän plats. SÅ jag sket i att ta upp mina händer och blev bara så jävla sur inombords, så jag fortsätter. Dom fortsätter försöka lyfta mig, jag skriver /me håller emot. Sen så börjar han prata om min familj om hur dåliga syndikatet är osv. Och då så blev jag så frustrerad att jag tog mina saker i egna händer istället för att gå utifrån vad som stod i reglerna, så jag sköt då alltså en person i deras bil hoppa in i bilen o drog snabbt. Detta var för att jag trodde man fick göra det om man gjorde det snabbt in snabbt ut, jag insåg därefter mitt misstag och kan lova att jag ej gör om det. Sen om jag ska prata om att jag ej rpar på skador, jag skickade in en anmälan på ruben som jag tror ni har logs på alltså en report att dom lallar o slår och ingen kom. Och eftersom SC styling är en allmän plats så trodde inte jag man fick slå folk här såsom, sjukan är e allmän plats och då rpade jag ej på skador och jag inser nu mitt fel, och det var jätte dumt. Har lov nu och vill verkligen spela kmr inte göra om det igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde fel med att skjuta han på sc styling. Jag blev bara så sur att jag tog saker i egna händer och det jag gjorde var såklart helt fel gjort och jag ångrar mig så mycket. Och jag ska inte låta ilska gå utöver mitt rollspel, det var ett dumt misstag som jag aldrig kommer göra igen. jag tar 100 procent ställning till alla mina fel och det kommer som sakt inte ske igen. Jag ansåg bara att motparten spelade för PWG2 att försöka kidnappa mig på scstyling vilket gjorde att jag blev sur inombords och insåg nu att det jag gjorde var fel och att känslor inte ska påverka mitt ingame rollspel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand här innan mestadels felaktigt såsom 2 bans i en ban för att fixa något fel eller felaktiga där dom bannat fel. Jag har också blivit bannad här innan för saker men mestadels nybörjar bans sedan 2022 som jag tagit lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? HADE KUNNAT rpa med ruben cullberg att ta upp mina händer för att göra ett socialt scenario och jag insåg nu att det jag gjorde var väldigt dumt. Och jag kommer som sakt inte göra om det igen, jag ska hantera ilska och frustration på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har inte suttit av bannen speciellt länge men jag anser att bara att inse vad man gjorde för fel efter man gjort det är en bra start att försöka få en ny chans. Jag kommer inte göra om det då det var lite förvirringar i hjärnan för att en staff innan har sakt att det var ok om man gör det snabbt in o ut men jag gissa på att ni ändrat på regeln.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Har verkligen lärt mig det är lov och massa events nu under veckan och det hade inte varit roligt o missat det. Så jag ber om en ny chans att jag ej kommer göra om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka