Accepterad Isakkk. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? bubbel

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv staffsen valde att banna mig för jag körde för min egen vinning, istället för att ge upp så valde jag att köra därifrån. Detta var pågrund av dom oklokta valen jag begick och adredalinen och stresset som vann över min egen självkänsla. Jag gjorde helt ärligt ett fel, och vill bearbeta det så det aldrig händer igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var då att vi hade jagat en ruta 66 bil eftersom den hade skjutit emot oss, när bilen krockade hoppade vi ut och sköt. Då möttes vi på av en grabb som sket i pwg regeln och istället quick abusa och jag döda han då. Men en kille noclipade eller tpade sig till ställe som gjorde att han bena mig. Han springer då fram t mig o säger upp med händerna, när jag tar upp händerna så kommer polisen, jag som var efterlyst märkte ej av att dom riktade på mig utan på han som utgörde hotet så jag springer plockar min vän hoppar in i bilen och kör därifrån och därav bröt jag mot fearrp regeln

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen felaktig ban jag gjorde felet att inte värna om mitt liv och inte följde regeln punkt o prick o det var mitt fel jag gjorde bort mig och vill ha en ny chans. Kommer ändå ej vara hemma nu på ett par dagar så kommer ändå inte gå ig nu direkt direkt men när ja kmr hem vill ja kunna gå ig och rollspela sjv eller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många bans, men jag har förstått mina bans med många felaktiga som ej går att plocka bort men många där jag själv gjort fel. Jag är som sagt grönspelare och har inte fått indragen krim på hur länge som helst så det är ju ett sätt att bevisa att jag ej är under den omogna tidsperioden längre sen detta var ju fel med och kmr aldrig göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat värna om mitt liv o ta upp händerna istället för att leka allan ballan o tro på det bästa, Jag hade kunnat spela för polisens vinning och inte bara för min vinning och det vart fel o jag ångrar det sjukt mycket o vill spola tillbaka i tiden för att göra om o göra rätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att i framtiden om en polis kommer ska man bara ge upp för att låta dom utreda brottsplatsen och att kunna få ett socialare scenario där man eventuellt värnar om sitt liv för att polisen IRL är ju ganska häftiga o tror ej man skulle springa om man hade vapen emot sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka