Nekad Isakkk. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Raabnb, mvillez, hedgehog

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Alltså jag blev bannad för att jag gav en kille mindre än 100 minuters krycktid. Jag vet att det var fel och jag fattar att man inte får göra så, men jag var lite stressad och tänkte inte riktigt efter. Jag joinade servern, skulle bara vårda honom snabbt, och sen råkade jag ge för lite krycktid. Det var inte meningen att bryta några regler eller så, det var bara ett misstag från min sida. Jag ångrar det och det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det hände inte så mycket lite kort och gott. Jag joinader servern och gick in på sjukvårds karaktären, sen speccade staffsen mig via FGM eller vanligt o såg att jag gav mindre krycktid en 100. Vilket helt ärligt var mitt fel och jag gjorde bort mig. Jag vårdade personen och sen quitade och gick in på min krim karaktär då det var lugnt, i stora salen. Hädanefter får jag pm av raabnb att komma support, jag han mvillez och hedge diskuterare och dom kom fram me beslutet att banna mig i 9 dagar. Vilket var helt rätt gjort då jag klantade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det var helt mitt fel. Jag var inne på Unive och vårdade en kille, sen gav jag honom mindre än 100 minuters krycktid. Jag vet att man inte får göra så, men jag tänkte inte riktigt i stunden. Jag stressade lite och bara klickade för snabbt typ. Jag gjorde ett misstag helt enkelt. Jag fattar nu att det var dumt gjort och jag ångrar det. Det var inte meningen att bryta reglerna eller sabba för nån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här innan skulle säga att 15-20 bans e felaktiga eller upptaderade eller bans där ja fått unban direkt efter. Men andra är riktiga och det är när ja gjort bort mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lite lugnare och faktiskt tänka efter innan jag gav krycktiden. Istället för att bara stressa igenom det hade jag kunnat dubbelkolla så jag gav rätt tid, alltså minst 100 minuter. Jag borde också ha kollat upp tiderna lite bättre innan jag började. Om jag hade gjort det hade jag inte gjort det här misstaget. Så ja, nästa gång ska jag vara mer noggrann och inte bara göra saker snabbt utan att tänka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har faktiskt lärt mig en hel del. Jag har förstått att man måste ta det lite mer seriöst och inte bara göra saker snabbt för att bli klar. Man måste följa reglerna ordentligt, speciellt när man har ansvar över nån annan på servern. Jag har också lärt mig att tänka efter mer innan jag gör nåt, så jag inte gör samma misstag igen. Nästa gång ska jag vara mycket mer noggrann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka