Nekad Isakkk. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Isakk._

Ange ditt födelsedatum 20 November 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som igentligen fick mig att ansöka som MA till unive är att jag älskar och hjälpa personer, jag är en trevlig pratglad person som gillar o visa det jag går för. För mig att vara MA kommer jag jobba mycket och starkt med att expandera communityt unive har. Vad som fick mig att ansöka är att jag aldrig varit inom staff teamet, jag har bara rpat jävligt mycket. Jag har rollspelat sen 2022 och jag anser att jag inte känner suget för rollspel lika mycket som jag kände förut.

Medlemskapsansvarig, är något jag vill testa för att sedan kunna jobba mig uppåt. Eftersom att som Ma kan man lära sig olika saker steg för steg. Man kan fortfarande hjälpa alla spelare och det hade varit en dröm o få bli antagen till MA teamet.

Just nu, så varierar mitt spelande. Jag spelar inte jätte ofta längre, detta är för att jag inte har något o kunna göra på tex fivem. Som ma kommer jag verkligen lägga tid och energi för att allting ska bli så bra som möjligt.
När jag var nybörjare till fivem, och skulle ta intervju för att bli medlem så tog det länge för mig innan jag fick ta min intervju. Jag förstår skola osv men jag som har tiden, kommer lägga ner mycket tid och energi för att alla ska kunna känna sig välkommna till servern. Jag sa tidigare att jag ville vara med o expandera communityt till ett större och bättre community. Det är precis det jag vill, med att vara MA kommer jag verkligen jobba dag och natt för att alla spelare ska kunna bedömmas rättvist vid ansökningar och intervjuerna och se till så att alla nya spelare på servern känner säg välkommna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har aldrig varit Medlemskapsansvarig förut, bara på andra servrar. Men jag känner att jag är redo för att utvecklas som person. Istället för att vara en vanlig spelare på unive, så vill jag kunna testa nya saker. Min historik är inte det bästa men jag hoppas jag kan få en chans o visa vad jag går för.
Jag är en trevlig person, som visar hänsyn och respekt till alla jag pratar med. Jag är ansvarstagande och kan ta emot kritik för saker, jag är villig att lära mig och hjälpa så gott som det går.
Jag är en aktiv person, som varierar mitt arbete. Tex kommer jag vara aktiv om jag får bli MA, på tex nyinkommnande ansökningar osv och även intervjuer osv. Ni kommer se mig mycket om jag blir MA, både aktiviteten men även att jag är en motiverad person. Jag har även ett stort intresse för hur övriga MAS jobbar och jag vill jätte gärna bli en del av teamet. Jag lär mig också snabbt, och är villig att förbättras för misstag som begås. Jag är en hårt jobbande person som kommer ta varje detalj på fullaste allvar, för att visa att jag faktiskt vill bli MA För att hjälpa spelare och visa min aktivitet på så sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, man ska alltid bemöta spelare med respekt. Dom kanske inte alltid kan en sak eller två, då är det viktigt att man visar att man vill hjälpa dom o lära sig. Skriker man på dom o är taskiga så får inte unive in några spelare, man måste alltid visa att man e där som en stöttande ansvartagande person som vill lära dom. Att man visar att man är öppen för frågor, skapar en positiv spelupplevelse. Det handllar också om spelarens känslor, man kan inte bara bete sig som man vill för det kan skada någons känslor. Också lyssna nogrannt och bra på spelarnas viljor och förslag kommer göra att spelarna kanske tipsar servern till vänner och spelar kvar och det blir en win win för alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag har varit till o från på unive, inte den bästa spelaren heller för den delen. Jag vet att betydelsen på unive, är ett stort och bra community med mycket spelare. Blir man medlem är det inte bara att man får mer tillgång till servern, Man kan skapa vänner kontakter ingame vilket gör RP så roligt. Man kan fixa jobb och allt och man kan gå efteer det man vill, att bli medlem handlar inte bara om att gå ingame och sno bilar. Startar man påriktigt så kommer rpn bli så roligt speciellt som medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Kunna alla regler
2. Ha respekt
3. Kunna rollspela utifrån en annan känsla en sin IRL känsla, man rpar inte utifrån sig själv irl vilket är ett stort problem ig.
4. Kommunikation och sammarbete, man går ig för att visa att man är värd medlemsrollen. Man skapar liv i sin karaktär och visar vad man går för helt enkelt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle anse att jag som MA hade haft ett stort ansvar för att se till att rätt folk kommer in, folk som verkligen vill uppnå något med sin rp. Min aktivitet kommer jag också ha som stort ansvar att jag sköter dagliga saker såsom titta MA ansökningar och tar intervjuer så communityt expanderar till ett mycket större community

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 18-23 Tisdag: 15;00 - 23 onsdag: 17:15 - 23 torsdag 16-23 fredag: 14-01:00 lördag 12-01:00 söndag 11-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? snälla ge mig en chans att bevisa kommer verkligen ta vara på chansen jag får och fattar om ni nekar pågrund av min tidigare historik men jag vill förbättras helt enkelt

Senast ändrad:
ni kan ta bort denna då jag e bannad ig nu #ingenproblemspelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka