Inaktuell Isakkk. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad heter du på discord? Isakk.™#9293

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som får mig att ansöka är att jag älskar och hjälpa till och ha en extra uppgift att fokusera på nu när man inte har lika mycket skola, jag vill bli medlemskapsansvarig då jag vill kunna hjälpa till så unive växer och att ni får större spelarbas, jag vill testa på något som jag ej har testa på, på just denna servern men jag har tidigare efarnehetr, Jag känner att jag är mogen för rollen och kommer kunna vara aktiv så mycket som helst, jag älskar och intervjua folk och träffa nytt folk och lära känna nytt folk, jag känner verkligen att jag kommer satsa 100 procent på rollen och kommer vara skit aktiv nu under sommaren så servern fortfarande växer mer och mer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är en mogen och driftig person som kommer angaskera mycket tid och slit på rollen jag kommer sitta dagligen och natten delvis och ta intervjuer och läsa ansökningar, jag tycker ni borde välja mig då jag kommer hjälpa er och öka spelarbasen. Jag är en väldigt trevlig, skön och pratglad kille. Jag har också massor tidigare efaranheter ifrån andra rollspel servrar så jag vet hur allt fungerar. Jag är redo att satsa 110 procent på rollen och driva och slita för och få unive till ett bättre community!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt, i varje intervju ska man ha en trevlig ton och ingen sur ton då man inte riktigt vet vad en människa kan gå igenom tex IRL, jag tycker man ska möta en person med bra ton och med mycket respekt så man får respekt tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverkan betydelsen genom att man ska ha en hög rp nivå och sträva efter reglen suntförnuft och tänka på saker man skulle gjort IRL. Också att ställa lite krav vid intervjuerna så man vet vilka man tar in som medlem på servern, jag kommer även förklara för dom vad som kommer kräva och gälla när man blir medlem och vad man ska tänka på.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla grundregler på unive som RDM, VDM. Sen tycker jag inte man ska ha allt för många banns. Sen att man inte abusar medlems permsen med att kunna slåss bara för att. Men att alla följer reglern suntförnuft

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Skulle ha ett stort ansvar tex att sitta inne vid forumet och ta ansökningarna och kunna kolla om dom e plagiat och läsa igenom alla ord för o kolla vad som e speciellt med texten. Också att kunna ta intervjuer mycket så att folk inte måste vänta så himla länge, samt att försöka få in så månmga nya spelare till unive och hjälpa medlemmar till att få en bra rp nivå!

Hur ser din aktivitetet ut? varje dag 5+ och helger 7+

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag har svårigheter för skrivandet och att förstå olika saker så om jag skrivit fel kan jag förklara bättre vid den muntliga intervjun!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka