Accepterad Isakk2 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2035.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ej en direkt bild på ban medelandet just nu då jag är ute o reser mycket och har ej datorn. Men vill bara pointera att senast jag var på datorn för drygt 2-3 veckor sen hade jag 12 tidigare bans senaste 3 månader sen men eftersom att det gått ett tag tror jag att jag har fått 0 senaste 3 månader då jag har väntat kring 2-3 månader nu. Men jag blev helt enkelt bannad för att mina klipps/bilder var med i ett montage för länge sen. Jag själv hade glömt bort att jag skickat klippsen men det kom som en schock sen när jag såg att det verkligen hade hänt. Har inte så mycket till försvar utan att jag var dum o idiotiskt då och jag visste inte riktigt om det var ok för mig att skicka klipps till någon annan som lägger upp det på sin egna youtube men det var felet av mig. Jag förstår om ni ej är redo att släppa in mig för beroende på mina tidigare överklagningar men jag har verkligen lärt mig vad som är rätt o fel. Jag har mognat till mig från den tiden för 2-3 månader sen och hoppas verkligen på en ny chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kan ändå dra tillbaka detta några månader sen när det igentligen hände, jag spelade aktivt på unive och var med i gäng och hade det roligt. Men sen hade vi några som var vår allians och när gänget fungerade som det skulle så ville en av dom ha klipps från alla i gänget på när vi sköt mot Playboys13th för att hålla det lite i framtiden ( det var det han sa till mig ) och jag tänkte inte mig för o fråga om det var ok så då skickade jag mina klipps till han o sa att han skulle undvika att lägga ut på youtube för jag var osäker vad som var rätt o fel angående det. ( jag vet ju att man inte får lägga ut p12 montage med sina klipps ) men visste aldrig att jag skulle få skiten över hans montage. Vilket var dumt att jag ej kollade upp och jag ångrar det så grovt mycket nu i efterhand att jag ej var försiktigare med det. Har varit bannad nu över hela sommarlovet och ja det har varit skönt på ett sätt då jag varit ute o rest med vänner och så men unive är min första server typ och jag hade verkligen så mycket planer och jag lovar att det finns fortf så mycket gott inom mig det var ett dumt första misstag och jag kommer inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var jätte osäker i första hand då jag var idiotisk och hade dumma beslut som jag tog före en dom bra besluten. Så i början visste jag inte men sen när han la ut montaget på youtube efter han blev bannad och jag blev bannad förstod jag att det var mitt fel eftersom att jag har skickat klippsen medvetet och jag vet inte vad som krävs för att få en andra chans men jag har verkligen lärt mig över vad för fel jag begick dom stunderna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan jag åkte iväg utomlands så hade jag 12 tidigare bans senaste 3 månaderna och ungefär 30+ bans vilket inte är okej någon stans. Nu tror jag att mina 12 bans har gått bort eftersom att det gått över 3 månader och att jag är grön spelare igen. Men jag var en stund på ett hal jävla bana när jag drog på mig bans. Men jag har ändå mognat till nu under sommaren och jag har förstått alla felen bit för bit och jag vill bara ha en ny chans för att bevisa att jag mognat till och för att jag verkligen vill börja gibba igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka nå mig till en staff för att fråga vad som gällde innan jag lät mina skottklipps gå iväg. Men eftersom att det gick 3 månader typ innan han blev bannad o skicka iväg montaget så hade jag glömt bort montaget då mitt fokus var sommarlovet vilket kom som en chock när jag vart bannad den sommar dagen för jag hade glömt det. Men tagit mer ansvar hade varit en bra första hands alternativ från mitt håll

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har suttit bannen nu över sommaren och jag tänker varje dag om det finns chans att bli unbannat för jag har lärt mig att inte göra upprepande misstag i framtiden. Sen har jag mognat till mig lite så jag kommer direkt inte gå in på servern o bli bannad första hand utan jag kommer att Rpa bra och kunna visa mig bättre. Men jag har lärt mig som fan det var dumt gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka