Nekad Isakk2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2030.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Är ej hemma är hos kusiner men aa. Jag tror jag blev bannad för att en grabb hade uppe ett montage där mina klipps först och främst var med, klippsen var då skjutklipps som kunde tolka sig till p12 beteende. Och jag förstår mitt fel nu i efterhand och jag förstår om ni ej är redo att ge mig en ny chans men jag har lärt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille la upp ett montage på klipps jag hade skickat för några månader sen till ett highlighmontage mot PLAYBOYS. När vi prata om det i vc gick jag med på det om videon inte LAS upp på youtube utan endast för upperhållning att titta på någon gång när man har tråkigt. Och då gick det några månader och grabben som la upp det blev bannad för terrordåd och blev antagligen sur och la upp montaget utan att fråga mig och det ledde till att Wux såg mig som ett p12 beteende men jag är ingen p12 för jag har aldrig skadat unive och tänkte aldrig göra det heller. Så jag ber om en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade ett stort ansvar över det hela vilket gör att bannen var rätt placerad. Jag tog inte ansvar över mina hastiga beslut och nu i efterhand har jag tagit allt bit för bit och har tagit hyfsat mycket lärdom för att säga attest uppliknande problem aldrig kommer ske igen. Tro det eller ej men kommer vara så jäkla försiktig i framtiden och detta var mitt första sista misstag inom denna typen av ban graden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad här många gånger tidigare, mestadels omplacerade felaktiga bans men även bans som jag en idag har i minnet över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka 2 steg längre då jag inte visste om vad han skulle göra 2 månader senare men att också vara mycket försiktigt och som sakt har det nu skett men ser fram emot en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte lita på någon då jag kan bli bannad över detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa

Skriv om d värt o göra ny överklagan och när ifall så jag vet eller om det inte är värt alls

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka