Accepterad Isakk.123123 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isakk.#9293

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isakk isakk, Isakk har haft en väldigt tufft och utsatt liv då han växte upp i en stad där det förekom mycket kriminallitet även mycket rån, Isakks brorsa som hette Alvin var 17 år gammal och var med i döttspatrullen, Isakk såg upp till han väldigt myckket och hade förväntningar till att kunna bli som sin brorsa när han var stor, Men en dag förändrade allt. Hans pappa och mamma jobbade sent och det var isakk och hans brorsa hemma helt själva, dom skulle titta på netflix och chilla och käka snacks men så hade dom glömt drickan, klockan var 19:50 och ica stängde 21:00 så Isakks brorsa valde att åka med sin moppe till ICA och köpa läsk, det han inte visste var så att det var hans sista moment med sin lillebrorsa Isakk. Isakk låg hemma och väntade på sin storebror tills han hör 5-6 skott avlossas exakt utanför deras port isakk blev väldigt rädd och gömde sig under sitt täcke, Tills han får samtal från Ahmed, Alvins bästa vän som säger att Alvin blivit skjuten och att det var bloods som hade gjort det. Isakk blev väldigt ledsen och sårad och han fick sedan reda att hans storebrorsa gått bort 2 dagar efter incidenten, Isakk gick in i en mörk och svår tid som han inte ville ha, han började med kriminella uppdrag åt ett mindre gäng som kallades för lo zetas, Efter 3 veckor ungefär var isakk så stark och hade tillräckligt med pengar för att köpa sin första tabbe, Han bestämde sig för att göra en stor revenge på gänget kallade bloods för det dom gjort, Han började med att strappa tabben och tog sin cross och åkte mot bloods område där han drivebyade 2 bloods grabbar. Polisen såg händelsen och jagade isakk tills han skaka av dom, en dag bestämde isakk säg för att lämna in sig själv till polisen för att han var efterlyst, Isakk Isakk dömdes till Psykisk vård och LVU och efter avtjänat straff så släpptes han fri denna gången har han förhoppningar till att skapa ett sådant fint och bra liv med vänner och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En fantastisk och realistisk rp och ganska skön på ett sätt, jag bjuder mycekt på mig själv och sticker ut och försöker göra det roligaste av situationen. Men jag kommer bidra med en hög bra och rolig och fantastisk bra rp helt enkelt. Kommer försöka jobba på Auto där jag höjjer rp inom WL sedan se om jag går över till kriminella eller inte

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla scenarion oavsett vad ska det vara roligt bekvämt och lyckande, Tex bankrån ska man komma med en bra plan där man hör att planen är involverad i en hög IQ plan där polisen båda kan ha roligt. Man ska alltid kunna få motparten till att känna sig att dom kommit någon vart i scenariot istället för att bara skjuta skjuta.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan! men sen valde jag att byta server men hittade genom twitch, youtube, och sen att unive e väldigt känt

Godkänd efter muntligt, välkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka