Nekad Isakk.123123 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isakk.#9293

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter isakk isakk, Isakk har sitt ursprung i en lite stad söder om svergie, I isakks stad så var det en kris på mycket pengar och väldigt mycket fattigdom kom till vissa familjer, speciellt isakks familj. Dom hade inte råd med mat vissa dagar och isakk hade söndriga kläder, ett av dom största företagen där han bodde hade stängts ner och fler familjer hade blivit avskedad utan sin lön
Isakk gick i en skola, skolan var bra och mycket fin för hans familj ekonomi. Han jobbade som barn åt ett gammalt par längst ner vid vägen där han bodde. Han gick oftast ut med deras hund sixten och vattnade blommor. Han fick runt 100 kr efter varje besök.
Med åren gick så började isak på gymansiet, Hans föräldrar hade sparat ihop tillräckligt för att betala in på ett gymnasie 40 minuter från hemmet.
Isakk gick i gymnasiet han fick en vän första dagen som hette jamal, Jamal och han började hänga mycket på fritiden och dom gymmade tillsammans och tränade fotboll lediga dagar. Isakk hade drömt om att bli fotbollsproffs och tjäna bra med pengar för att någon gång försörja sin familj och ge dom ett nytt finare hus.

Träningar efter träningar som kom åt blev Isakk allt bättre han började få Gröna kort och bli man of the match på dom flesta, När isakk nu var 18 år signerade han sitt första kontrakt till Malmö FF, Många från andra länder antecknade isakks match och såg vilken succe han gjorde ute på matchen! Fler och fler kontaktade annhörninga för att kolla om isakk var redo för större typer av fotbollsklubbar. till slut signerade han på det!! Manchest city var det! Han reste till England där han fick bo hos sina farmor och farfar i 4 år tills hans Mamma blev sjuk han åkte snabbt ner mot Svergie igen och Mamman hade blivit placerad på Unives sjukhus. Så efter tiden gick hade dom fått resultat

Mamman ledde av cancer och det var en allvarlig bröstcancer, Isakk valde att avsluta sin karriär för att fokusera på sin mamma och vara till stöd, Men den 25 july somnade mamman in. Pappan hade ingen kontakt med sin son och Isakk visste inte vad han ville göra, Han hade pengar men ingen kärlek runt omkring sig. En dag träffar Isakk sin fantastiska tjej Emelie, Isakk gifter sig med emelie 20 oktober och dom får 2 barn 1 son och en dotter. Nu har isakk ansökt om ett jobb här i staden Unive för att utveckla sin framtida äventyr!

Vad kan du bidra med till serverns RP? En fantastisk och realistisk rp och ganska skön på ett sätt, jag bjuder mycekt på mig själv och sticker ut och försöker göra det roligaste av situationen. Men jag kommer bidra med en hög bra och rolig och fantastisk bra rp helt enkelt. Kommer försöka jobba på Auto där jag höjjer rp inom WL sedan se om jag går över till kriminella eller inte

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla scenarion oavsett vad ska det vara roligt bekvämt och lyckande, Tex bankrån ska man komma med en bra plan där man hör att planen är involverad i en hög IQ plan där polisen båda kan ha roligt. Man ska alltid kunna få motparten till att känna sig att dom kommit någon vart i scenariot istället för att bara skjuta skjuta.

Hur hittade du Unive? jag tittar mycket på drobz, samt har tittat på flera twitch streamers, tiktoks även sett vidoer på yt!!

Det här är min förra ansökan som jag fick kopiera av en staff. Ska vänta på Alexandarr som läser denna

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig.

Lite fel stavat på vad du kan bidra till serverns RP men det är helt okej för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka