Nekad isakhalef69 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakhalef69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Halef

Vad är ditt discord namn? IZAZZLE

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2004

Berätta om din karaktär. Karaktärens namn är Bramden Ghetto. Han är 18 år gammal. Han är ifrån Södertälje och hans uppväxt var inte så bra på grund av att han växte upp utan pappa och syskon så han hade bara en mamma. Uppväxten har inte varit bra på grund av att han och hans familj är fattiga och de har gått flera dagar utan mat på bordet och hans mamma försökte så gott som hon kunde att inte få honom att gå in i kriminalitet. Hon jobbade 3 jobb men ändå så gick hans liv snett efter att han fyllde 12 år. Han har alltid varit vänner med busiga personer men blev inblandad i knas när han var typ 12. För någon vecka sedan flyttade Bramden och hans mamma till staden för att lämna kriminaliteten bakom sig och nu försöker han leva sitt liv så bra som möjligt och försörja sin mamma. Som person är Bramden skön och han är bra på det han gör. Han är en trevlig person men om någon är respektlös mot hans nära och kära så kommer hans dåliga sida fram då han visar mycket ilska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera saker som exempelvis at se till att vara trevlig och snäll och hjälpa människor som behöver det. Exempelvis om någon behöver skjuts eller om någon behöver låna min mobil för att ringa någon. Jag kan även bidra med att ge folk mat och dryck om de behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska se till att alltid ha det så roligt som möjligt. Även om man vinner eller inte ska man alltid se till att ha roligt. Båda ska ha en likadan vinst och ett bra scenario. Man ska inte alltid behöva vinna utan man kan förlora och se till att motparten har det roligt när de role playar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a jag har läst dom och jag kan dom från tidigare. ett exempel kan vara att man inte kommer ihåg vad som händer nmär man har dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka