Nekad isakhalef69 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakhalef69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466415682/

Ditt Hex-ID: 110000159c60642

Vad är din discord tagg? SKY#4883

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-27 225303.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av att jag råkade prata om en grej som hände med mina vänner och jag råkade säga något som inte är relevant till att RPa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina vänner blev dödade och de låg vid piren döda. De blev rånade när de låg döda vid piren och jag försökte hjälpa dem. Så jag hann ta lite grejer från en av mina vänner när han låg död så att jag kunde ge den till honom när han spawnar vid sjukhuset. Sen så blev jag ochmin vän bannade för ooc och jag förstår varför han blev bannad, men inte varför jag blev bannad. Det var för,modligen för att jag råkade säga något som jag inte märkte av på grund av att jag bar så stressad och jag ber om ursäkt för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle nog inte säga att det var en felaktig ban, utan jag skulle säga att jag kanske gjorde ett misstag som jag genuint ångrar och inte kommer att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad från discord servern en gång tidigare på grund av en felaktig ban. Jag har blivit bannad två gånger tidigare på fiveM servern. En av gångerna var det på grund av suntförnuft då jag tjuvkopplade en bil vid piren och det har jag insett var fel. Jag har också blivit bannad för grov OOC och det var på grund av att man kunde höra min borr prata genom micken. Jag har även blivit felaktigt bannad för sliskighet mot en tjej som jag är nära vän med och vi drev med varandra. Jag har lärt mig att vara försiktig och följa reglerna. Jag har även lärt mig att tänka noga innan jag pratar för att RPandet ska vara så bra som möjligt och så att jag inte blir bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat lugna ner mig och sluta vara aggressiv och tänka på vad jag säger mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta det lugnt när jag RPar och vara försiktig med hur jag pratar och agerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka