Accepterad IsakGE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsakGE

Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275936373/

Ditt Hex-ID: steam:110000112d0c075

Vad är din discord tagg? IsakGE#4476

Vem var det som bannade dig? Lilleman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-30 114918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem banna mig för combat logging eftersom jag tog spawnmenu efter att jag hade krockat med en polis bil, Jag tappa kontrollen på bilen sen efter det drog jag en /sme svimmat Efter det beslagtog jag polisbilen och tog spawnnmenu och det var då jag gjorde bort mig rejält, som sakt jag gjorde fel och tänkte mig verkligen inte för så de var därför, Efter denna ban kommer detta inte ske igen och kommer tänka 2 gånger extra varje gång :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tappa kontrollen på polisbilen och krockade jag drog en /sme svimmat Efter det så beslagtog jag bara polisbilen och tog spawnmenu till station sen när jag var vid station ringde morsan irl sen när jag kom tillbaka så var jag bannad det var väl typ de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban på mig men jag har lärt mig av minna misstag så de kommer inte hända igen och kommer verkligen tänka efter nästa gång om jag är välkommen till servern igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad nån gång innan men har tyvärr glömt anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt en gång till innan jag bara drog en spawnmenu efter jag hade krockat, Som jag sa i support jag förstår verkligen varför ni tog dom här återgärderna men hoppas jag kan få en unban efter detta misstag :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska tänka en sista gång innan man bara gör saker hit o dit och nu efter denna ban så har förstått mig på reglerna på ett annat sätt, Och har även lärt mig att man inte tar spawnmenu bara för att man krockar och inte har en bil att köra med längre, Hoppas ni kan förlåta mig och ge unban :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka