Accepterad SWE2025 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE2025

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199395709913/

Ditt Hex-ID: 76561199395709913

Vad är din discord tagg? SWE2025

Vem var det som bannade dig? vible_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-04 205022.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tog spawnmenu en gång och dom räknade det som abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade min stream jag skulle på ett gäng möte ig och sedan så hade jag inget fordon så jag drog spawnmenu och plokade ett fordon körde lite och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej med tanke på att det va så få gånger ! så som 1 gång folk gör det hela tid!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad 2 gånger för att jag hade för ljus röst då så skaffade jag voice cheger. sen så blev jag banad en gång när jag skulle göra butiks rån och när jag riktade en pistol mot arbetaren så stog det att den redan var rånad så då gick jag till nästa butik och samma sak hände där och sen gick jag till nästa butik och provade och då hände samma sak där så jag trodde att det var en bug och då gick en staff in i samtal och var väldigt arg och sen blev jag banad. jag har också blivit bannad 1 gång för mild powergaming för att när jag låg i vattnet och var medvetslös så använde jag mobilen och skrev till en kompis. sen har jag pratat ooc någon gång det har jag lärt mig att det finns en chatt till det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ej tagit spawnmenu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolute jag e ingen regel brytare men i bland så gör alla fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka