Isak323
Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas
Vad heter du i verkligheten? Isak Löfgren
Vad är ditt användarnamn på discord? Isak323
Ange ditt födelsedatum: 14 Oktober 2009
När fick du medlemskap på Unive? — 2026-06-03
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag sitter i ledningen och förra chefen vill att jag ska ansöka till chef positonen. Jag tycker att jag kan förbättra securitas och få in mer folk som är aktiva
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra securitas bättre. Inte att det är dåligt nu men kan förbättras. Jag är väldigt aktiv och seriös med mitt rp och tycker att jag är rätt person för h
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Isak Löfgren
Vad är ditt användarnamn på discord? Isak323
Ange ditt födelsedatum: 14 Oktober 2009
När fick du medlemskap på Unive? — 2026-06-03
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag sitter i ledningen och förra chefen vill att jag ska ansöka till chef positonen. Jag tycker att jag kan förbättra securitas och få in mer folk som är aktiva
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra securitas bättre. Inte att det är dåligt nu men kan förbättras. Jag är väldigt aktiv och seriös med mitt rp och tycker att jag är rätt person för h
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja
Har du läst våra grundregler? Ja