Nekad isak2007 | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak2007

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/isak2007/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Isak#9457

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Bengtsson han är 21 år. Isak är ganska blyg förutom när han är med sina närmsta vänner. Isak visar sina känslor ofta. Isak gillar bilar och han gillar att meka med dem. isak gillar också att köra snabba bilar som också låter bra. Men när isak vara 6 år gammal hände en väldigt alvarlig sak som skulle förändra hans liv föralltid. Det som hände var att hans pappa först slog hans mamma och pappan var jägare så han hade farliga vapen. Pappan slog till hans mamma så hårt att hon blev så arg att hon tog ett jakt vapen och sköt pappan rakt i magen flera gånger och inger ringde polis eller räddningstjänst. Sen blev isak så arg och rädd att han tog ett annat vapen och sköt sin mamma rakt i huvet, så båda dog för isak kunde inte få tag på en telefon och ringa någon. Men grannar och andra hade hört skott så dem hade ringt men polisen hade inte kommit i tid till att rädda isaks föräldrar. Efter ett tag så tog socialen isak och han fördes till ett ganska dåligt behandlingshem. På det behandlingshemmet så fanns det några barn som mobbade isak men isak vågade inte säga till någon. Efter flera år så skulle isak skaffa en egen lägenhet och det hade han längtat till i ungefär 12 år. Men efter bara 1 år så hade han blivit av med den för han hade inget jobb så han hade inga pengar men isak hade skaffat sig en fin billig volvo att bo i och nu har isak bott i sin volvo i några år och han klarar sig ganska bra där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med bra RP och bra scenarion. Jag kommer också att följa all era regler. Jag vill bli t.ex mekonom och för att bli det behöver man vara medlem och jag kommer göra så att andra folk också kommer ha roligt. Jag tar RP väldigt seriöst och tycker det är det roligaste att göra på fritiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en bra server med lite lallare för adminsen sköter sitt jobb bra. Det är också roligt när ens favorit bilar finns och att nästan alla bilar är riktiga bilmärken.

Hur hittade du Unive? Jag och en kompis ville köra på en bra fivem server så vi tittade lite och sen såg vi unive och testade den och så var den bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att få andra att ha roligt och att skapa bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa bra scenarion och ha roligt med andra och kommer utveckla min RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara om jag vill förstöra och det gör jag inte i unive men i andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka