Accepterad Isak06 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!" Isak

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2006

Vad heter du på discord? Isak#4979

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagen på helger och annars efter skolan och då går jag typ till 16 14 15 och sånt så jag kommer vara aktiv mellan 10-2 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive länge bara att mitt andra dc konto blev hackat så gjorde en ny ansökan om medborgare idag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? m jag blev server vakt skulle jag rpa normalt men hålla mer koll på folk och se till att ingen bryter reglerna om jag ser att någon T.E.X bryter powergaming så skulle jag svbanna dem och kontakta högra staff som kan banna person i längre tidsperioder jag skulle även gå till ställe där det brukar vara många folk för där brukar man hitta regelbrytarna. Jag ska söka jobb på securitas och då tror jag att jag kommer hittar ofta folk som inte följer reglerna eller folk som har buggade kläder och det blir inte bra rp om någon bryter mot reglerna det blir så tråkigt och även när jag kör runt hittar jag många som inte följer reglerna och jag skulle vlija få bort dem från servern. Och som servervakt skulle jag bara allmänt försöka hjälpa servern med bättre rp så att unive blir mer utvecklade än vad den redan är.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? ör jag brukar se folk som lallar,rdm,vdm eller ooc och det är inte bra rp alls så jag skulle vilja bidra med att få bort dem som inte följer reglerna och häjlpa unive att bli den bästa rp servern som finns och jag vill också höja folks rp nivå för det är folk som inte alls har någon bra rp nivå jag vill också bli server vakt för detta är min favorit server och det är tråkigt att se folk inte följa reglerna det slutar aldrig med bra rp. Och sen ser jag fram emot att hjälpa servern bli ännu större än vad den är och hjälpa nya folk att förbettra deras rpande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för jag är en aktiv spelar kan reglerna och brukar hitta folk som inte följer reglerna och jag tror att jag skulle kunna få dem att följa reglerna eller få bort dem från unive och med att få bort reglerbrytarna eller att få regelbrytarna att följa reglerna så skulle jag nog hjälpa till med att höja rp nivån samt minska risken att det blir dåliga scenarios. Sen vill jag lära känna mer folk i staff teamet och sånt. Och jag kommer göra allt för att få bort lallare från servern. och jag kommer försöka få folk på unive att va trevliga mot varandra så det inte bara blir att dom går fram till varandra och säger jävla busunge och sånt.

Varför ska just du bli servervakt? för jag är aktiv jag kan reglerna och vill bidra med att få bort reglerbrytarna och jag skulle hjälpa unive att utveckla som en roleplay server och jag skulle hjälpa till med att höja rp nivån och jag brukar hitta många som inte följer reglerna varje dag efter som jag jobbar på saras bil & mc så hittar jag många med buggade kläder eller som bryter mot någon regel jag hade fått bort dem från servern eller få dem att följa reglerna helst alternativ 2 och jag har velat bli server vakt väldigt länge och jag vill bidra med att utveckla unive i en helhet. Och sen skulle jag säga till folk som inte sköter sig om det fortsätter kommer jag kontakta en staff som kan banna dom en längre tid.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att utveckla unive som en roleplay server och få alla att följa reglerna jag vill få folk att börja vara seriösa och göra bra scenarios och allmänt inte bryta reglerna eller vara oseriös jag vill även känna att jag bidrar till att göra något bra för servern och gör nytta. Och sen vill jag hjälpa folk som är nya på rp att rpa bättre och inte snacka halv ooc in game så att alla kan ha kul och lära sig på ett bra sätt. Och sen vill jag hjälpa folk i staff teamet om det är något som jag kan men inte dom eller tvärt om så skulle försöka hjälpa alla staffs att utvecklas som staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] Revivar personen /tpm Teleporterar till Waypoint /noclip Då kan man flygga runt osynlig /sqlban [ID] banna någon /sqlunban unbanna någon /kick [ID] kicka någon /togglename Se folks namn /giveitem [ID] ge något till någon T.E.X en pistol /setjob [ID] ge någon ett jobb /bring [ID] ta någon till dig själv /toggleid Se folks id /dv man tar bort ett fordon /car man spawnar en bil /sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans eller jag har varit bannad en gång då det dsynca och för dom krockade vi in i väggen medans för oss så körde vi vanligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka