Isak Carlsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pizzapojken

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Isak Carlsson

Hur gammal är du? 15 fyller 16 till sommarn

Hur många timmar har du på Fivem? 263 och cirka 255 av de är på multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för autoexperten för jag har jobbat inom autoexperten länge nu och jag är väldigt sugen på att få driva ett företag och hålla i anställningsintervjuer mm. Jag vill också se till att vi får ett bättre Community och bygger upp företaget och arrangerar olika event som carmeets och tävlingar mm. Jag vil också bli chef för jag har lagt ner mycket tid på jobbet och jobbat mer till skillnad från de chefer vi har haft och de andra anställda. Jag lägger till en sak efter som jag inte tänkte på och det är när jag kom in till verkstaden igår så sa folk att ingen hade varit där på hela dagen och jag jobbade själv från klockan 6 till halv fyra på natten!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? De erfarenheter jag har är bra då jag har jobbat längre och vet exakt hur systemet funkar vilka bilar som går och trimma vilka priser och sådant kan jag nästan helt i huvudet

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en 20 årig man som föddes i Sverige och har en marockansk bakgrund. Han har torr men rolig humor. Han vettig men vill ändå hitta på dumma saker. Han är lite lost och har väldiga humörsvängar då han kan vara hur glad som helst och sen vara hur arg som helst. Men behandlar alltid kunderna väl. Min karaktär är väldigt intresserad i bilar och planerar på att bygga en bil själv. Min karaktär börjar att mogna mer då han har fått sig ett jobb och börjar inse att livet är på allvar

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 3-4 timmar om dagen och på helger cirka 6-8 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart och jag hade fortsatt att försöka klättra inom företaget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka