Nekad Isak.15 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.15

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293042328/

Ditt Hex-ID: 110000113d5c498

Vad är din discord tagg? #7089

Vem var det som bannade dig? ~MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 1 timmar 18 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis åkte på en grus väg och då välte vi med RS6 och den hamna på hjulen igen men jag borde inte ha åkt iväg för att det är inte värkligt men jag tänkte mig inte för men det borde jag ha gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt med RS6 och den är ju inte så bra på att vara på 4 hjul i kurvorna bara om man tar det lunnat men det gjorde inte jag tänkte inte mig för vad jag körde för bil så jag voltade och sen hamnade jag på hjulen och så körde jag vidare det var inte så smart gjort nu när jag tänker efter för att man hade inte kunnat göra så i verkligheten om man inte var superman.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för det var jag som gjorde fel men jag har lärt mig nu efter mitt misstag och kommer inte göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag råkade slå min kompis när jag skulle ta ut bilen för att menyn kom inte upp och han stod nära men jag råkade bara han dog för han hade lite hp. Det var mitt fel att jag inte såg att den kom upp men jag tänkte inte på att den inte skulle komma upp så nu kollar jag att den kommer upp innan jag trycker så jag inte gör samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde ha Rp som man ska göra för att det ska ju vara så värkligt som möjligt och det jag gjorde var inte något man hade kunnat göra i verkligheten så jag borde ha spelat att jag var skadat och inte kört vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte är superman och att jag inte ska göra något som man inte hade kunnat gjort i verkligheten för då blir det powergaming eller grov. Jag vet inte vad jag tänkte med när jag gjorde så men nu har jag lärt mig att man inte kan göra så.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka