Accepterad Isak. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? @gregg @hapyxz

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag begick fearrp i den grövre typen, jag värnade inte om mitt liv även fast det stod 3-4 personer runt om mig med vapen. Jag gjorde alltså fel, och jag är redo att ta ansvar för felen jag begått för att förhoppningsvis kunna bli unbannad och göra gott för mig i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi försökte ta områden och sen blev vi jagade av DMG då dom satt GPS puckar på våra bilar. Så när dom då åker efter oss en stund, märker vi att bilen behöver repareras så vi åker då alltså in till HUMANE labs, för att ta skydd. Medans vi inväntar våra grabbar. När vi håller, springer fler o fler dmg grabbar in o försöker skjuta ner oss. Men lyckas inte, efter 10 minuter där rörelser skett både från oss o dom så pushar en in o benar min boss. När han var benad så höll ingen o då resultera det till att resterande pusha in. Då blev jag benad, Sen min polare dog. Jag låg kvar ragdollad på marken och ingen la energi på mig, Alla ville kidnappa min boss då. Jag som trodde att ingen märkte av mig gjorde snabbt upp en dum o oklokt beslut om att försöka befria mig själv o min boss genom att ställa mig upp o skjuta, jag sköt ner en grabb när han riktade i sista sekunden. och för mig så var det att jag hade för mycket adredalin som man kan få ibland när man håller o vet att man e underbemmanad. ställer mig då upp o skjuter en av dom, medans 3 andra som inte ja såg riktade på mig. Eftersom min historik sen innan var grov, så beslutade då gregg o hapyxz om Grov Fearrp, med eventuella åtgärder som Indragen krim, Ban 14 dagar, redlist 2 månader + 1 till månad av prisökning 800kr. Jag förstår detta beslutet, o nu vill jag komma tbx, för att förbättra min rp o kunna rollspela sjukvårdare för att hjälpa servern eftersom det inte finns så mycket sjukvårdare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag kunde bara gett upp men jag gjorde inte det. Jag bröt mot en viktig regel och är tacksam ja slapp förlora min ped också. Jag gjorde fel, bort mig och är redo att ta ansvar o aldrig upprepa samma misstag återigen. Jag vill ge mitt förtroende även fast det är svårt att lita på mig pågrund av historiken att jag ej kommer göra om detta igen. Jag vill bara in rollspela o ha det roligt igen. och inte göra felet o begå regelbrott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har över 50 bans, det är mest för att jag var väldigt omogen när jag först testa på unive. Jag såg unive som en lall server 2021, sen begick jag mer o mer misstag av att göra regelbrott. Fall även för grupptryck när man hamna med skjutpersoner 2022-2023. sen har många bans blivit felaktigt placerade, borttagna, sänkta/höjjna som även påverkat historiken. Så skulle säga jag har runt 41 bans totalt vilket jag ABSOLUT inte är stolt över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har över 50 bans, det är mest för att jag var väldigt omogen när jag först testa på unive. Jag såg unive som en lall server 2021, sen begick jag mer o mer misstag av att göra regelbrott. Fall även för grupptryck när man hamna med skjutpersoner 2022-2023. sen har många bans blivit felaktigt placerade, borttagna, sänkta/höjjna som även påverkat historiken. Så skulle säga jag har runt 41 bans totalt vilket jag ABSOLUT inte är stolt över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag hade kunnat göra annorlunda, är att kunna ligga kvar på marken eventuellt rpa på mina skador för att därefter se va som kmr hända mig dom kanske hade skitit i mig helt. Eller hade jag kunnat rest mig upp skita i förstöra för dom bidragit t den sociala rpn o gett upp. För allt handlar inte om att vinna utan även ge upp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka