Nekad Isactd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isactd

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967932122/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c0fc4da

Vad är din discord tagg? IsacTD09#4189

Vem var det som bannade dig? Simmekung

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban perm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de valde att banna mig för att bilden när jag betalade var lite dålig hade bråtom pga att min föräldrar var jätte sura på mig så att jag behövde gå och fixa de jag behövde plåcka ur diskmaskinen och sedan duka och när jag kom till backa trode jag att min vice boss fixat allt så att jag kolla i discorn men var bannad och sedan in i survern och då var jag också bannad och sen kom mina föräldrar och sa att jag hade fått spel för bjud i en vecka så kunde inte skicka in då men sen när jag fick spela igen glömde jag bort så nu är jag här och skriver om vrf jag tror de banna mig vill ju spela på survern tänkte ju köpa en import och sedan vill jag köpa min krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. bråtom pga att min föräldrar var jätte sura på mig så att jag behövde gå och fixa de jag behövde plåcka ur diskmaskinen och sedan duka och när jag kom till backa trode jag att min vice boss fixat allt så att jag kolla i discorn men var bannad och sedan in i survern och då var jag också bannad och sen kom mina föräldrar och sa att jag hade fått spel för bjud i en vecka så kunde inte skicka in då men sen när jag fick spela igen glömde jag bort så nu är jag här och skriver om vrf jag tror de banna mig vill ju spela på survern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag skicka in bilden och då blev den sudig och lite svår och se tänkte skicka en ny men då skrek mina föäldrar på mig och de kom in i mitt rum och de blev sura på mig för att jag inte kom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var en felaktig bann för att jag rpa på mina skador och hade bevis och då vissa jag staffsen de och då tog de bort min bann och lärde mig av mina kompisar som fick bann för att de inte rpa att man måste vara nog med det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ksk köpt lite tidigare så att jag skulle ha tid att skicka en bätre bild så de skulle sett att jag betalat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att om jag ska köpa upp så måste jag se till att jag inte behöver göra något att jag har nån timme fram så att jag kan ta det lungt och att ha tid att få en bra bild och vissa och fixa gäng hus billar och vad vi ska ha i förådet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100% ni gör ett kanon jobb och ni har bra tåla mod och ni gör ett jätte bra jobb och är super trevliga att få hjälp av kärlek till staf teamet och alla andra som slite hårt för denna surver för att den ska vara så bra som den är nu❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka