Nekad ISACJO | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISACJO

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198877426067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Isac#1515

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Isac Johansson och är 23 år gammal. Han är uppväxt i förorten, hans dröm är att jobba med bilar, sälja eller reparera bilar. Han är ganska kriminell och har noll respekt mot polisen, han har tappat respekten mot polisen sen 13 års åldern. Han är inte med i något gäng och kollar med gäng o gå med i då och då. Han har varit med i gäng innan och blivit dumpad jätte många gånger. Han har varit i Stockholm och det är där han är uppväxt, han har en ganska mörk bakgrund. Pappa som är alkoholist, och bruka slå Isac och hans syster. Hans mamma dog när hans pappa knivhögg henne för hon inte gett han pengarna han ville ha. Det är därifrån han fått kriminaliteten, från sin pappa som var alkoholist. Hans syster och han blev skilda då hans pappa gick in i fängelse för misshandel, då kom socialtjänsten och separerade på de, Isac tänker inte på hans gamla familj och syster mer när han har sitt nya liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven. jag vill också bli whitelist/veriferad för att ta ett fram steg och kunna jobba på olika jobb som ett exempel bilfirman polis samt andra jobb som man kan vara om man är medborgare på denna undebara stad. som sagt jag kommer hjälpa servern stort med min höga rpa nivå som jag har, bryter inte nån regel jag försöker mitt bästa med servern så att den blir sveriges bästa server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ej lalla och kommer göra mitt allra bästa för att få en rolig och hög rp nivå. Jag kommer såklart också sprida vidare servern och ge förslag för serverns utveckling. Jag kommer också rapportera till staffs när jag ser en lallare eller någon som gör fel för bästa rp nivån på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det är inte bara jag som ska vinna men att andra kan också vinna i ett scenario

Hur hittade du Unive? Väldigt simpelt. sökte på swe och sedan gick jag in på den servern som var störst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka