Nekad ISACJO | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISACJO

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? usera

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Isac Efternamn: Johansson Ålder: 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osmart, Rolig, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund. Isac kommer från en stad lång upp i norrbotten. Han har levt i sin stad hela hans liv, staden är lugh och det är inte mycket som händer där. Nu vill isac gå med i Unive för att skaffa jobb, vänner och ha ett roligare liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra roligare rollspel men fortfarande hålla mig på en seriös rollplay nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att alla ska ha roligt, Inte bara så att man själv har roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit perma bannad för server diss för att jag sa att serversn suger för längesen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Vilket innebär att man dödar en anna spelare utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar inte varje dag

Nekad ansökan
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka