Nekad ISACJO | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISACJO

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? usera

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Isac Efternamn: Johansson Ålder: 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osmart, Rolig, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund. Isac kommer från en stad lång upp i norrbotten. Han har levt i sin stad hela hans liv, staden är lugh och det är inte mycket som händer där. Nu vill isac gå med i Unive för att skaffa jobb, vänner och ha ett roligare liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra roligare rollspel men fortfarande hålla mig på en seriös rollplay nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att alla ska ha roligt, Inte bara så att man själv har roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit perma bannad för server diss för att jag sa att serversn suger för längesen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Vilket innebär att man dödar en anna spelare utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar inte varje dag

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
KLART!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?, Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?, Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Jag vet inte vad mer jag ska säga. Jag kan bidra med roligt men seriöst rollspel inget 300 kmh i stan. Jag tog upp NLR New Life Rule som betyder att man inte får gå tillbaka till scenariot om man dör. I framtiden vill jag nog jobba som mekaniker, men annars skulle jag kunna tänka mig att bli drönaroperatör inom polisen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka