Nekad .(ISAC). | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.(ISAC).

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377070959/

Ditt Hex-ID: 110000118d7f16f

Vad är din discord tagg? .(ISAC).#0586

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (148).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Moezz valde att banna mig eftersom att jag gick in hos Gambino och dödade en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med några polare inne på Unive som jag har varit vänner med länge och vi gjorde inte så mycket förutom att dem bytte importer på trygghansa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag gjorde något av det dummaste man kan göra. Moezz valde alldeles rätt eftersom att jag dödade en grabb i Gambino (RDM) och vet inte riktigt hur jag tänkte men det var riktigt idiotiskt av mig. Några grabbar jag snackade med sa "Om du gör det" har du riktigt stora bollar och jag ville imponera på dem, men ångrar mig väldigt mycket nu i efterhand. Jag hade precis fått min medlemskapsansökan godkänd men han inte ta intervju för jag gjorde det dumma som jag gjorde. Så om vi skulle summera detta var det absolut ingen felaktig ban av Moezz eftersom att jag gjorde ett väldigt dåligt regelbrott och hoppas Moezz kan ge mig en extra chans för det jag gjorde. (Detta kommer absolut inte ske igen)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm och suntförnuft men jag har lärt mig utav dessa bansen genom att tänka mig för i varje scenario vad jag hade kunnat göra annorlunda eller för att inte begå ett regelbrott eller för att ett scenario ska bli kul/roligt för båda parterna. Jag har varit krim och medlem, samt helper på servern för mer än 1 år sedan men rpar knappt längre vilket har lett till att jag har glömt lite regler osv men om jag blir unbannad ska jag såklart läsa på reglerna igen och ansöka som medlem igen utan att göra några dumma reglelbrott och skapa roliga scenarion på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag nämde tidigare hade jag kunnat läsa igenom reglerna eftersom att det var länge sedan jag rpade men också tänka mig för "Är det logiskt att springa in i ett gänghus och döda en grabb". Jag föll lite för grupptrycket av dem som sa att jag skulle göra det men nu vet jag om att jag inte ska göra om det fler gånger för dem förstör bara för mig genom att mina aggerande resulterar till sådana långa banns. Hoppas verkligen Moezz och ni andra kan ge mig en extra chans så jag kan läsa igenom reglerna och börja rpa som dem goda gamla tiderna på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av min ban och hoppas ni ger mig en extra chans: )

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Du verkar inte fatta den sista frågan

Senast ändrad:
Du taggar mig i din Ban överklagan och förväntar dig att den ska bli godkänd. Du verkar inte ha förstått den sista frågan "Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!"

Visste inte att det var ett sätt att be den bli läst eftersom att andra på forumet gör det, trodde att den frågan var i pm att man inte skulle skriva till staffen att han ska läsa den.

Om du ger mig en extra chans ska jag visa dig att jag kommer bidra med bra rp till servern och jag kommer att bli medlem

Nekad, taggar staffs i sin ban överklagan för att försnabba ärendet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka