Nekad Isaac123 | Ansökan till Servervakt [Willim07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjej

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? isaac

Vad heter du på discord? Orten Kevin#1920

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är inne nästan varje dag mellan 15 och 22 ibland kortare ibland längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 64ggr (Vart vill ni ha denna bild bifogad? Ser ingenstans på denna ansökan där jag kan bifoga fil eller bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man ser till att servern håller en god standard, alltså man ser till att alla sköter sig och dem som inte gör det dem får ban, permanent ban, kickar samt man sitter inte och noteklippar.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill se till att alla inklusive mig själv rpar på rätt sätt och att denna server ska bli så bra den bara kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man tar sin "position" och utnyttjar den genom att kicka eller banna folk utan anledning osv, korruption är när man hjälper andra att få bättre rp för att dem kanske är kompisar eller man blir mutad för att dem skall komma undan med saker som dem egentligen inte ska komma undan med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka