Nekad is-ka-H | Beslut Överklagan [Dateddeee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Ditt discord namn: tffpclapx

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? dateddeee

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att situationen inte såg bra ut och att beslutet togs baserat på hur det uppfattades. Jag vet att jag haft tidigare varningar, men det var aldrig min avsikt att förstöra för någon. Jag ber om en ny chans att visa att jag kan sköta mig bättre framöver. Jag uppskattar allt jobb ni lägger ner på servern och hoppas få möjlighet att komma tillbaka.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår varför beslutet togs, men jag tycker att det var lite hårt med tanke på situationen. Jag upplevde det som att de försökte sätta upp mig mitt under en affär, vilket gjorde att jag agerade snabbt. Det var inte min avsikt att storma eller förstöra RP, även om det blev fel i slutändan. Jag tycker att det fanns en viss rollspelsgrund till varför jag reagerade som jag gjorde, men jag accepterar att det inte sköttes perfekt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte bild på mina roller men kommer ihåg vilka jag hade, hade krim,medlem,elitdonator,2024,2023. tror det var dem

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka