Accepterad IRDOLAN | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IRDOLAN

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/IRDOLAN/

Ditt Hex-ID: 11000010263ef51

Vad är din discord tagg? IRDOLAN#3457

Vem var det som bannade dig? Q T

Hur lång tid var din ban? 2h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-03-31_204725561.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktist inte riktigt.. är ny på servern, ny med RP och har gjort mitt bästa, så jag är faktist riktigt osäker på varför jag blev bannad..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag behövde lämna datorn en snabbis och satte mig på marken i ett hörn på piren och skrev ''/sme napar'' som jag trodde man skulle göra, så att jag inte bara står där AFK ifall någon går fram o pratar med mig. Jag trodde verkligen att jag gjorde rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det är en felaktig bann, jag är ny på servern och jag trodde att jag gjorde rätt, jag vill gärna veta vad jag gjorde fel så att jag istället kan göra rätt nästa gång istället för att få en bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag inte eftersom att jag inte riktigt förstår varför jag fick bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att lära mig om jag får veta vad jag har gjort fel, självklart ^^

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka