Nekad Iranien | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iranien

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danyel

Vad är ditt discord namn? iranien

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas David och är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle säga att han är omtänksam, ansträngbar och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Nicklas David och han föddes 2001 i en förort i Stockholm, där han växte upp som yngsta syskonet av två. Hans barndom var fyllt av mycket gängkriminalitet i området. När Nicklas var ung blev hans pappa dödad under ett rån som var kopplat till gängbrott. Den här tragedin påverkade Nicklas djupt och väckte en stark känsla av rättvisa inom honom. Han bestämde sig för att han ville göra något åt den gängkriminalitet som förstörde hans liv. Nicklas började drömma om att bli polis, för att kunna hjälpa till att stoppa våldet och ge andra unga människor en bättre framtid han tappade intresset för att bli en polis när han var 18 år gammal då han valde att börja sälja cannabis åt general knas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massa roliga scenarier som alla kommer kunna ha kul i och där inte bara jag vinner

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på att man ska ha roligt och vinna utan att man också ska tänka på att andra behöver också ha en rolig och kul tid med massor av scenarier där alla vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade bryta mot hets i ooc när jag och min kompis spelade en gång så blev jag bannad men jag har lärt mig att bara låta det som hände utan att hetsa i ooc

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, copbait, fearrp, metagaming och sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan hantera scenarion på rätt sätt även om jag skulle dö i scenariet

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka