Nekad iowambaku | Ban Överklagan[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iowa

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nicho11/

Ditt Hex-ID: 11000010e6a7f58

Vad är din discord tagg? _iowa

Vem var det som bannade dig? Esping#0629

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han tyckte de va fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. sjukvården spamma i twitter seriöst 30ggr o twitter blev rensat seriöst 3ggr, jag skriver i twt "är auto öppet" och "kan auto öppna" men det försvinner ju lika snabbt medtanke på dom spammar då lakkade jag o skrev "sjukvården jag kommer knulla dig"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de e fel för att min karaktär skriver det alltså kan det inte va OOC och självklart så finns de folk utanför spel världen som skriver liknande saker...
sen vill jag även på peka att när jag sitter i support med grabben säger han till mig att sluta svära + att han säger att jag ska ändra hur jag pratar vilket FAN inte e okej bara för att jag inte snackar lika bra som han enligt han själv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. satt i unive möte och de prescis vart vapen wipe då skrev någon att de va bra då skrev jag "du har ju tappat det" sås om jag skriver med mina vänner.
icke medlem plocka min bil och då jagade jag han och skulle slå han för att få kontakt med han och då blev bannad för RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit något och inte slagigts

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skriva något mot företag antar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka