Nekad intewiggo | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

intewiggo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? Loka eller intewiggo

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wiggo Nilsson och är 24 år gammal. Wiggo tycker det är lite kul för att då är han född 2000 precis när år 2000 börja🤭 Wiggo har haft en ganska så normal och bra uppväxt tycker. Hans mamma jobbar medan hans pappa är hemma med Wiggo och leker, gör mat, kollar på film och bäst av allt sova. Att sova med pappa är det bästa Wiggo visste då han varje kväll läste en saga för honom och kittlade honom. Men sedan när Wiggo börja skolan så har han haft det lite tufft då han har varit mobbad, svårt med läxor och inga vänner. När Wiggo börja högstadiet så träffade han en kompis som hette Gunnar. Gunnar älskade att innebandy och skrattade alltid. Wiggo och Gunnar var med varandra hela tiden efter skolan på fritiden. Dom gick alltid till affären och köpte glass för pengarna han fick av sin mormor. Gunnar var det bästa Wiggo viste men när Gunnar och Wiggo blev äldre så börjar Gunnar med droger..... Wiggo var rädd att han skulle bli beroende och börja sälja. Och det var exakt det han började med också. Gunnar började sälja massa, mer och mer så han knappt hade tid att hänga med Wiggo. Wiggo började bli ensam igen och Gunnar har inte varit i skolan på 2 veckor nu. Wiggo och dom andra trodde att han var förkyld eller något, men det var det inte...... När Wiggo kom hem så satt han på tvn och såg på nyheterna att en tonårig kille han blivit mördad i en skog i Rinkeby. Wiggos hjärta börja klappa snabbt och han fick svårt att andas. Han läste mer om det och det stog: En unge man har blivit skjuten till döds lite utanför Rinkeby. Mannen var runt 15 års åldern och har blivit mördad då han var springis åt det så kallade foxtrot nätverket. Wiggos ögon blir glansiga och börjar att för tårar i ögonen. Han slog sig hård så att det blev ett ärr och det syns ända nu. Wiggo har nu börjat plugga till polis och har gjort den sedan Gunnar gick bort. Wiggos intressen är polisbilar. Han tycker dom är snygga med blåljus på. När Wiggo ska bli polis, det har han lovat sig själv. Han har ju varit singel hela livet och vill bli polis för att stoppa allt våld, kriminalitet och få vänner. Wiggo har ADHD och då har haft det lite svårt i skolan och även att komma in på polisen. När Wiggo blir gammal så ska han bo i ett fint hus och starta ett eget bil företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att RPa som polis för att få stopp på allt kriminalitet och göra så att man kan känna sig trygg överallt och inte bara så att man måste vara vid polisen för att vara trygg. Om jag inte blir polis så kommer jag nog att försöka att få typ jobb hos mekonomen. Jag kommer att vara så RPs full som möjligt så att andra också kan dela med sig av sin RP förmåga. Jag själv kommer att försöka att få vänner och hänga runt på fritiden så att alla kan få vara kompis med Wiggo och kunna få RPa så bra som möjligt tillsammans. Vi kommer att göra roliga scenarion som antingen poliser eller mekonom jobbare. Jag kommer bara att köra för skoj skull och inte bara vinna på det så alla kan få ha ett roligt scenario på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ursäkta men jag förstår inte frågan så bra men jag tror att det menas att man kör för vinst och inte för skoj skull typ. Tex att du är i en skott lossning och dina motståndare försöker att kidnappa dig men att du kör för motpartens vinst så att du typ säger i radion att du är kidnappad så dom vet typ och kmr och stormar och förhandlar istället för att inte säga något och bara spela med dom tänkta scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och kan lösa upp dom med nöje. VDM [Vehicle Death Match] VDM så det kalas betyder att man använder sitt fordon som vapen tex att du kör över någon för att döda typ. Det är VDM [Vehicle Death Match]

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet utan rollspel och älskar att kunna få köra med seriös RP. Jag har spelat på många servrar tex Vation RP och Valon RP. Jag sluta spela där då dom inte hade det rollspel som jag sökte.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror att jag inte behöver berätta om mig eller något sånt om ni inte vill såklart.

Nekad
Anledning:
Du promotar en annan server i din discord bio

Ta bort det så får du ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka