Accepterad intewiggo | Medlem ansökning [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

intewiggo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? intewiggo/Loka

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Wiggo Nilsson född 2000-02-10. Wiggo har haft väldigt bra och dåligt i ungdomen då hans föreldrar jag snälla och glada men hans kompisar var inte riktigt dom bästa om man säger så. Wiggo brukar hänga med sina kompisar och då brukar dom oftast dra till dom större grabbarna när dom ser dom och Wiggo ljuger då för dom att han e sjuk. Wiggo tycker inte om sånt kriminallitet men älskar pengar och vapen och specielt fordon. Wiggo är förälskad i bilar och pengar, det är de bästa han vet. Wiggo har haft lite svårt i ryggen då han ramla från en trappa när han var liten och har lite svårt att kunna röra det normalt utan att det gör ont. Men det med ryggen kommer inte stoppa Wiggo från hans framtid. När Wiggo blir stor så ska han bli millioner och få brudar så han kan köpa bilar och vara kär och få barn och medans vara rik och bo i en villa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att kunna RPa mitt bästa så andra kan få ta del av sina RP kunskaper och kunna få ha roliga scenarion och sånt tillsammans. Det jag vill bidra med är att kunna RPa och få vänner och bara ha allmänt kul. Om jag blir godkänd så kommer jag att bestämma att Wiggo Nilsson kommer få välja vad han kommer att bli i sin framtid och inte jag. Eller jo jag spelar ju karaktären men jag kommer RPa fram så andra spelare får del av att kunna välja lite av vad som kommer hända Wiggo Nilsson i livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kör mer för att vinna om jag förstår det rätt. Tex att du kör butiksrån och kör för motpartens vinst så betyder de typ att du kör för att vinna och inte mer kör för skoj skull. Att köra så kan vara tråkigt för visa och kan förstöra RPn väldigt mycket i visa fall.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och kan lösa upp dom med nöje. VDM [Vehicle Death Match] VDM så det kalas betyder att man använder sitt fordon som vapen tex att du kör över någon för att döda typ. Det är VDM [Vehicle Death Match]

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet utan rollspel och älskar att kunna få köra med seriös RP. Jag har spelat på många servrar tex Vation RP och Valon RP. Jag sluta spela där då dom inte hade det rollspel som jag sökte.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror att jag inte behöver berätta om mig eller något sånt om ni inte vill såklart.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka