Nekad IntehattmaN | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? kue69

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Lars Larsson jag är 27 år gammal, Jag föddes i sverige men mina föräldrar är födda i afrika och flyttade till sverige för 30 år sedan. Jag har 2 syskon som heter Uffe larsson och Jan larsson jag har också fått veta ganska nyligen att jag har en syster som jag aldrig har träffat, hon heter Sara, Jag bodde med mina föräldrar tills att jag var 18 sen flyttade jag och mina 3 bröder ut tillsammans. Vi har har bott med varandra i nästan 10 år, Jag har inte lyckats träffa någon kärlek i staden än men något som är kul är att uffe har hittat det men den varade inte så länge, Några intressen jag har är att jag gillar bilar, hålla på med bilar, köra bilar, köpa bilar och mer så helt enkelt jag gillar bilar. Och min dröm är att börja jobba på mekonomen, falck eller autoexperten eller bara någonting som har med bilar att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RPs eftersom att jag har kunskaper om det sen innan. Jag följer även reglerna och skapar inga problem.
Vill att scenaroin ska vara roliga. Är samt seriös och lallar inte. Har tidigare rpat på Unive men slutade rpat ett tag, men nu kommer jag tillbaka till det och ansöker där med om medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna scenariot utan man kan också förlora, t.ex. att man blir stannad av en polis för fortkörning så ska man inte inte bara köra vidare för att bli av med snuten utan man kan rpa vidare och låta polisen ha roligt också. Man kan ha kul även om man inte alltid vinner ett scenario, det ska vara roligt för båda parter

Hur hittade du Unive? jag har tidigare spelat på unive ett bra tag men väljer att komma tillbaka till rp nu igen

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Du har 24 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka