Nekad IntehattmaN | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Norlin

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Intehattman#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På Sommarlovet,

Måndag = 12.00 Till 03.00

Tisdag = 12.00 Till 03.00

Onsdag = 12.00 Till 03.00

Torsdag = 12.00 Till 03.00

Fredag = 12.00 Till 03.00

Lördag = 12.00 Till 04.00

Söndag = 12.00 Till 03.00

Vanlig vecka (Inte sommarlov)

Måndag = 15.30 Till 00.00

Tisdag = 15.30 Till 00.00

Onsdag = 15.30 Till 00.00

Torsdag = 15.30 Till 00.00

Fredag = 15.30 Till 00.00

Lördag = 12.00 Till 03.00

Söndag = 13.00 Till 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive nästan 3 månader och älskat varje sekund jag spelat

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bara att fortsätta rpa som vanligt, Men ser jag någon som inte kan rpa så hade jag bannat/kickat de t.ex om någon står och pratar halv ooc eller något liknande. Jag hade även dvat bilar som står helt random t.ex på en motorväg eller generellt som bara står mitt i vägen som förstör och gör så att folk kanske krockar vilket är konstigt för att i verkligheten så lämnar inte folk bilarna mitt på vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag tycker att Unive är en väldigt rolig server, Vilket leder till att jag vill göra skillnad på serven, Jag vill även hjälpa servern tillbaks eftersom att de håller serven uppe och att jag lägger ner tid på att skapa en å hög rp nivå som möjligt. Vissa som är servervakter gör inget åt folk som bryter mot reglerna och då måste support slösa sin tid på att banna folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur jag skulle kunna göra unive till en bättre plats är genom att jag hjälper staffsen med dem lite mindre jobben som att kicka folk som typ har konstig alltså typ guggade kläder eller liknande, Svbanna folk som inte håller sig till reglerna och om dom har gjort någonting grovt så skulle ajg få reda på deras id och fösöka få tag på en support. Jag hade också reviva folk som ligger död vi spawns eller om man har buggat genom backen och de kan bevisa det TEX. Det kan hända att folk bugagr igenom backen eller spawnar död sen hade jag svbanna folk som pratar ooc ig och skrivit att som skulle läsa reglerna som en varning typ och mycket mer.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag vill kunna hjälpa till på ett sätt eller ett annat, Jag kommer också att vara väldigt aktiv och kommer att kunna ta hand om mycket saker som händer istället för att support eller högre ska behöva ta de små sakerna.

Varför vill du bli servervakt? varför jag vill bli servervakt är för att jag vill hjälpa till med små saker som finns som att tillexempel att det sår massa bilar mitt i vägen eller att någon gör ett mindre fel som fortfarande är straffbart så ska inte support behöva ta hand om allting.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några command just nu men jag vill lära mig fler, De är /Revive (id) för att reviva en död person i rätt läge, /Svban (id) är att man bannar någon i 60 minuter och sen en anledning /kick är att man kickar någon för något som de har gjort /toggleid för att se alla som är runt mig självs id, /dv för att ta bort bilar som tillexempel är mitt i vägen som ingen kommer att flytta på annars, Det är dom commanden jag kan just vad jag kommer på men jag vill jätte gärna lära mig fler och fler

Är du whitelistad på serven? Ja jag är medlem på unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gånger förut 1 av gångerna är för att ajg pratade ooc då blev jag bannad i 30 minuter men det vara första dan som jag började spela på unive och andra gången är att jag körde med en bugatti till vallmo och tänkte inte på att jag körde en sport bil på en grusväg (power gaming) men ajg har lärt mig av mina misstag nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server unive är bästa servern ju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka