Nekad IntehattmaN | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? hackarn

Ange ditt födelsedatum 7 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är ungefär från 16:00 till ungefär 23-00. Jag är väldigt aktiv på datorn och jag kan hjälpa till väldigt mycke

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem typ 3 månader men har spelat på unive sen 2021 nån gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa till för servern och hjälpa staffs. En servervakt kan hjälpa servern på så vis att banna en person som inte gör rätt och som gör regelbrott, och ifall det är en ban som borde förlängas så kan en servervakt skicka vidare till en staff som kan förlänga bannen till den rätta tiden, En sv kan också hjälpa till med att t.ex. dva bilar som kanske står trasig och tar prestanda från servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att jag tror att jag har det som krävs för att kunna vara servervakt, Jag vet ungefär vad jag ska göra som en servervakt och vad jag inte ska göra, Som tillexempel att om jag är servervakt och kriminell och jag hamnar i ett skott scenario och jag dör, så ska jag självklart inte reviva mig själv och fortsätta skjuta, Eller om det tillexmpel skulle hända en bugg om jag och min polare skulle åka bil, Så för han så kör vi rakt in i en vägg men för mig är vi fortfarande på vägen så dör han, Då skulle jag kunna reviva han eftersom att det är inte riktigt något som skulle kunna hända irl att en är på vägen och den andra är inne i en vägg och bara dör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse som sv kan vara t.ex. att man lallar med sin polare och gör saker som man kan dö av och så fort någon dör så ressar man bara och fortsätter abusa. eller att man kickar folk för att man blir sur på dem eller att man bannar folk utan att skicka ett bevis på varför personen har blivit bannad

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka