Nekad ingemar69 king king | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingemar69 king king

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870561152/

Ditt Hex-ID: 110000136420180

Vad är din discord tagg? ingemar_08

Vem var det som bannade dig? queen tror jag satt me 3 styckan i support

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-26 054538.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c loggade men dom vet inte bakgrunden om det men jag förstår dom de var ju en c logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var en bil jakt dom hoppa ut och sköt oss inge mer me de, kl var halv 7 på morgonen jag har skit trött. jag väntade för att se ifall polisen kom eller nånting inget hände efter så jag tänkte att jag loggar och går och lägger mig. och sen sa dom att de var c logg än scenariot var över för man måste respawna och vänta 12 timmar. jag visste att om man håller in e eller blir dumpad eller om man blöder ut blir man 12ad men inte att man inte får logga när man är död. jag väntade ju ändå för att se så scenariot verkligen var över. sen säger dom i support nån av staffsen att dom ska ta mina saker och sen är jag 12ad jag tyckte de var en bra ide för då fick jag lära mig de där men de var 1 som var ban kåt eller nå som verkligen ville få mig p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte de var en bannen var felakitg men ändå inte. jag hade ingenaning om att man måste hålla in e när man är död. jag visste va 12ad va och allt de där och klockan var ju halv 7 på morgonen och jag ville bara sova. men som sagt jag loggade ju. men c logg är ju när man loggar för att ta sig ut ur scenariot. och de försökte ju inte jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för cop bait då jag dsa in i en polis och körde där i från och de har jag lärt mig mycket av har aldrig gjort om det och kommer aldrig göra om det om jag blir unban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna uppe längre och hålla in e. fast jag tror ändå jag hade inte gjort de för jag visste inte att man måste de men om jag hade vetat hade jag hållt in e

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp jag har lärt mig att man måste hålla e när man är död då ingen kan hitta dig eller nå sånt man kan ju såklart vänta på att man blöder ut ochså. och jag vill säga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jappp

clogg är clogg du bör veta som krim att du ska vänta 5min sen trycka E sen logga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka