Accepterad inethero | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

inethero

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Användarnamn: inethero

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198970119981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? inethero#3230

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2020

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är kalle och är 25år, jag har jobbat som mekaniker och gör de fortfarande för jag älskar de jobbet helt enkelt. mina intressen är att hänga med vänner o familj på fritiden o utforska staden såklart :)

Varför ska just du bli whitelistad? för jag älskar den här servern och kommer fortsätta o spela på den så länge den kommer att finnas tillgänglig! :) jag kommer bidra med positivitet och godstämning osv osv!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att jag lägger så många timmar på den här servern sen jag började spela på den och jag vill ansöka om riktiga jobb o sånt! :)

Hur många timmar har du på FiveM? 140

Hur hittade du Multistaden? flera av mina vänner spelar här så jag vart tipsad av dom :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jaa de har man väl blivit men har lärt sig av misstagen! :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara på multistaden o kommer bara spela där o ingen annanstans :))

Tillbaka