de.yias
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Kolla emil, jag ber om ursäkt för det jag skrev blev bara väldigt arg på dig om ber om ursäkt för det.. Sist jag spelade på unive hade alla bloodfx osv så jag visste ej att man fortfarande inte fick spela med det då jag vart unbannad.jag har haft riktigt roligt på unive nu och lovar dig tar bort detta skit och sänker mina kill logs som in i helvete på tiden. Det jag skrev till dig va onödigt och ber om ursäkt. Jag la precis mina sista pengar på krim och liksom förlora dem pengarna blev jävligt arg jag blev bara så himla ledsen och ångrar det jag gjorde och jag har haft väldigt kul och visste inte att man inte fick ha de och ångrar mig du verkar var en väldigt trevlig person samt snäll och jag förstår att jag gjorde fel och att jag ej kommer göra om detta och ta bort allt jag hade uppskattar verkligen att du gav mig en chans. Jag vill endast kunna spela med mina vänner och ha kul under kvällarna. Unbannar du mig och ger tillbax mina roller, lovar jag att förbättra mig och om du ser mig göra något fel eller nån annan staff så godtar jag den bannan eftersom jag fått en andra chans. Tack så mycket på förhand Emil!
Senast ändrad: