Accepterad Indragna roller [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punkt.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,365
Reaction score
51
Jag kan ha skrivit lite onödiga saker i bilder chatten i vanliga unive dcn, men att man tar upp det han gör och skriver på det sättet till en staff samt att JAG får indragna roller för det är ju helt bs, det är max en ban i mina ögon men jag kanske överdrev en hel del i det jag skrev men fan ibland är man lack asså och jag gjorde fel av mig på sättet jag skrev det på. Det var verkligen inte min mening med att skriva det på det sättet jag gjorde egentligen det har varit en lång dag för mig och jag va på piss humör. Men jag förstår också att det jag gjorde var fel det var absolut inte okej för mig att uttrycka mig på det sättet som jag gjorde men att jag ska få indragna roller för att skriva något efterblivet i unive dcn känns lite väl överdrivet. Isåfall ge mig en längre ban och krim varningar om det nu passar bättre för personligen tycker jag inte att det är indragna roller på en såpass liten sak i fråga. Men som sagt jag är medveten om att jag gjorde fel.
Det jag gjorde var verkligen inte okej på något sätt, jag ångrar mig verkligen och jag svär på allt det kommer aldrig någonsin att hända igen. Det här var ett misstag och jag ber verkligen om ursäkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka