Nekad Indragna roller [9jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Hej jag fick indragna roller igår plus en p bann som jag skrev på min överklagan och den överklagan blev accepterad av 320 1.5 timmar efter jag blev p bannad och då så tror jag att han verkar förstå min situation då jag förklarade allt som allt tydligt. jag vet att de jag gjorde var fel men som sagt så kan jag inte backa tiden men framöver så ska jag vara mer nogrann. jag hoppas att ni tror på mig och att jag kan få min medlem samt krim som jag köpte för några dagar sedan. Med vänlig hälsning Fico.

De jag hade kunnat göra annorlunda är att verkligen se att jag ej är anställd längre och kollat upp de i sjv dcn för att säkra att jag ej är anställd längre och även om jag kan göra /duty ska jag ej göra de för att jag ej är anställd och jobbar men nu har jag lärt mig detta och kan lova på heder och samvete att detta ej kommer hända igen och till nästa gång jag lämnar ett jobb så ska jag verkligen vara säker att de har tagit bort min anställning för att skippa sånna situationer som kan få mig bannad och indragna roller men nu har det hänt och de ända jag kan göra är att bevisa att jag lärt mig genom denna överklagan. Men jag tycker att p ban + indragna var för mycket för du kunde bara säga till mig redan samma jag att de jag gjorde var fel och lärt mig istället för att göra en son process för vad jag vet så har alltid 320 och limpas sagt till staffsen att vi ska jobba med spelarna och inte emot dem så de bästa hade varit att du inte bara vill banna för att banna utan att du kunde redan innan sagt till mig så hade inget stor grej hänt utan att jag bara fått en muntlig varning eller mildare ban men detta tycker jag var överdrift och de tyckte de andra staffsen jag snackade med. men som sagt så har jag lärt mig och detta är min chans och bevisa de på min banöverklagan. Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då? då skulle jag för länge sedan agera åt detta och verkligen kollat upp ifall rollerna och anställningen ska vara borta så slipper jag detta i framtiden och nu hoppas jag att jag visat er förståelse samt att jag lärt mig och hoppas ni ger mig en chans jag kan ta vara på. Med vänlig hälsning Fico

ni kan kolla igenom min ban överklagan https://www.unive.se/threads/fico-ban-Överklagan-320.226402/ och läsa den noga då jag la ner extremt mycket tid på den och hoppas ni ser att jag lärt mig samt ge mig en chans och bevisa att jag tagit denna ban som lärdom och hoppas att jag kan fortsätta med bra scenarion.

+Rep han bidrar med extremt roliga scenarion för både poliser och kriminella och sista utvägen han gör är att skjuta och sedan innan sommaren har de skett en stor förbättring me hans RP och hoppas ni ger denna sköna kille en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka