Nekad bossen665 | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossen665

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: discord-hashtag-006
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv var inne och frågade om hjälp angående en sak inte helt säker vad de var då men staffen som tog den inte riktigt gjorde något åt de och bara löste den medans han ej ville hjälpa av nån anledning som de flesta av staffsen gör

Varför anser du att åtgärden var felaktig? inser att de är en anledning att bli bannad och förstår att de finns en gräns men att bli bannad för att man skriver mongo en gång (aldrig cp) för att man ej får hjälp anser jag vara en väldigt dålig anledning att banna en i ungefär en månad som jag såg redan då rätt bra bann men att sen gö så jag blir p bannad och dra inn alla roller efter att jag redan fått min bann för 10 min efter de för står jag inte alls varför han behövde göra. jag anser att detta är rätt dåligt eftersom jag redan fått en bann sen ändrar han den för att vara dryg jag förstår att att ni har regler och gränser men de räckte väll med en månad

Har du bevis som stödjer din överklagan? har inga bevis vet inte vad jag ska bevisa men tycker bara det är extremt dåligt

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka