Indragen Krim för jag inte kom på mötet när jag skrev att jag var inaktiv

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktare

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Min dator har varit paj ett tag och jag har skrivit ut i inaktivitet flertal gånger. Jag såg igår förmiddag att en person hade behåll rollen i Krim dcn så jag skrev till en staff som ej svarade senare idag så hoppade jag support och dem sa att dem inte kunna hjälpa mig. Jag tycker det är tråkigt att jag ska bli av med något jag betalar för och inte kan få tillbaka eftersom det var felaktigt tycker jag då det finns en inaktivitets kanal för att skriva att man inte är aktiv men ändå ska man bli av med saker för man inte kommer på möten.

Min dator har varit paj ett tag och jag har skrivit ut i inaktivitet flertal gånger. Jag såg igår förmiddag att en person hade behåll rollen i Krim dcn så jag skrev till en staff som ej svarade senare idag så hoppade jag support och dem sa att dem inte kunna hjälpa mig. Jag tycker det är tråkigt att jag ska bli av med något jag betalar för och inte kan få tillbaka eftersom det var felaktigt tycker jag då det finns en inaktivitets kanal för att skriva att man inte är aktiv men ändå ska man bli av med saker för man inte kommer på möten.
försök kontakta någon krimmansvarig eller så sätter du dig i support och berättar om händelsen. skulle de inte lyssna gör en ticket så får du kontakt med mod uppåt

Hej,

När man inte kan delta på ett kriminell möte så finns en kanal som heter ”Mötes-frånvaro”. Men annars får du kontakta support eller göra en ticket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka