Nekad ImTheRealKetchup | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImTheRealKetchup

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Användarnamn: ImTheRealKetchup

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2006

Vad heter du på discord? ImTheRealKetchup#6270

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer att spela det mesta på kvällen kanske 18.00-22.00. Det kan variera med tider

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna kicka folk som inte kan bete sig. Jag kommer att hålla hus mycket vid sjukhuset för att det är mycket failRP mm. Jag är sjukvårdare själv och jag tycker att det stör mig när folk kommer in och skriker och failRP:ar. Jag kommer att göra så att sjukhuset blir en lugnare plats och mindre failRP mm. Jag kommer att inte tveka kicka någon som är min kompis eller någon annan. Jag behandlar alla likadant oavsett vem/vilka det är. Jag är trevlig mot vem/vilka det är och jag visar respekt till ALLA. Om det är något scenario eller liknade så kommer jag att låta ALLA säga sin egna historia. Jag om det är något scenario som jag inte har sätt så sätter vi oss i Discord och dem visar videobevis. Efter det så tar jag ett beslut om vad jag ska göra. För att det verkar också vara kul att vara servervakt.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa er staff teamet för att få mindre saker att göra. Jag tycker att dem har för mycket att göra. Jag kommer ju inte bara vara på sjukhuset. Efter som jag jobbar där så kommer jag vara där väldigt mycket. Jag kommer att vara mycket aktiv vid sjukhuset och kicka folk som failRP:ar mm. Jag kommer att också dv bilar vid sjukhuset för att det är alldeles för mycket bilar där. Jag älskar att hjälpa folk och ge tips att göra så här istället för så här. Jag vill hjälpa er så slipper ni komma till sjukhuset lika ofta.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Ja, Blacklist men jag har lärt mig en läxa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka